Google Moving to Google AdWords A Hands-On Guide for Prem Uživatelský manuál Strana 7

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 24
  • Tabulka s obsahem
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 6
1. Cost-per-click (CPC) pricing; no CPM, xed placement or xed budgets
2. Ad position and ranking determined by maximum CPC x clickthrough rate (CTR)
3. Wider ad distribution across the Google search network, plus content partners
4. Poorly performing ads (under 0.5 percent CTR) are automatically disabled
5. Shorter creative copy
5
things
that do
WHEN YOU SEE THIS ICON, PLEASE REFER TO PAGE 20 FOR ADDITIONAL INFORMATION.
5
Zobrazit stránku 6
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře