Google Grants Account Creation Guide Uživatelský manuál Strana 24

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 36
  • Tabulka s obsahem
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 23
24
Worksheet 2: Pick the right keywords
Build an effective keyword list for the campaign you worked on in Chapter 1.
Step 1: Brainstorm
List any keywords that a user looking for your services would type into the Google search
box.
Step 2: Regroup
Separate your keywords into different ad groups, ensuring that there is only one theme
per ad group.
Theme:
Theme:
Theme:
Step 3: Refine
Cut any irrelevant, unclear, duplicate, or generic keywords from the list above. Then, use
keyword matching to achieve more precise targeting and improve ad performance.
Zobrazit stránku 23
1 2 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 35 36

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře